View Single Post
Old 04-04-2005, 20:07
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pascal
Enkele opmerkingen toch nog. Het werd hiervoor reeds aangehaald. De marshalls deden absoluut hun best met het zwaaien van de blauwe vlaggen. Enkele teams zag ik andere tegenstanders hinderen nadat ze voortdurend blauwe vlag en zelfs blauwe zwaailampen te zien kregen. Gelukkig bleven de snellere teams kalm en gebeurden er geen ongelukken maar het had anders kunnen zijn. Ook onsportief rijgedrag komt hier en daar opsteken. Al moet ik zeggen dat het er overwegend fair aan toe ging. Misschien een oproep aan de organisatie (zonder en verwijt te maken aan de belangeloze inzet en goede organisatie van Giovanni). Zorg in het vervolg voor enkele observers die plaats nemen op "strategische" plaatsen op het circuit en beperk je niet tot de pit-lane alleen.

Gelijktijdig een oproep (dit is zeker zo belangrijk) aan deelnemers die zich aangesproken voelen : bezint eer ge begint....

C U
Even verduidelijken, wij hebben niks tegen de organisatie, maar ik denk dat het niet verboden is uw verhaal te gaan halen bij de organisatie na een incident op de piste, hier heeft Pascal gelijk als hij zegt dat Giovanni niet alles kan zien, maar ik heb dan liever dat Giovanni het toegeeft dat hij iets niet gezien heeft dan dat hij blijft beweren dat er niks gebeurd was
Wat ons zogenaamd "race-incident" betreft was er een team dat op dat moment ook in die bocht was en het van op de eerste rij zag gebeuren (staat trouwens in hun raceverslag) en ook gezien had dat dit zeker geen "sportieve" actie was van die bepaalde piloot, maar als de organisatie dan blijft zeggen dat het niks was tjaaah, dan kookt bij den dezen t potje over
Allezins voor mij is't case closed
Reply With Quote