Okej enkele woordjes van mij na deze toch wel spectaculaire race waar alles in zat: vreugde, verdriet, spanning, drama, sfeer, sprotiviteit,...
Eerst en vooral een proficiat op de manier waarop Gio de dubbele boeking toch nog heeft kunnen oplossen. 6 mensen die eventjes 30 min. meerijde is nog altijd beter dan met alle makleden naar Eupen te rijden om daar onvoorbereid een raceje te gaan rijden.
Wat de top drie betreft. Ik heb enkel het eerste half uur van de wedstrijd wat kunnen volgen en voor de rest moet ik het met de verslagen doen. Maar wat ik zo gezien en gelezen heb,wil ik elke race wel meemaken. Spijtig genoeg hebben we met Rhino Racing 1 uiteindelijk nog in het zand moeten bijten

maar toch bravo voor Dave om toch het risico te nemen op een alles of niets actie. Leuk voor de toeschouwer;-)
Wat ik super vind is dat Full Throttle racing eindelijk zijn eerste punten pakte na 1,5 seizoen. Ze hebben het echt verdient. Vorig jaar hield ik ze in Bilzen nog net (lees op 0.100 sec) van de punten. Dit jaar heb ik ze een plaats cadeau kunnen doen doordat men kartje de geest gaf.
Ik hoop dat onze portie ogeluk met Rhino Racing 2 eindelijk op is (Stop and Go in Sint Niklaas, gebroken band in Bilzen,... ) , want het moet nog wel plezant blijven voor ons ook