View Single Post
Old 17-07-2005, 14:13
Giovanni's Avatar
Giovanni Giovanni is offline
De Paddock Regular

Na wat begonnen was als een desastreus weekend kon ik zoals verwacht een magere opkomst verwelkommen.
Antwerpen staat niet bepaald gekend als het meest technische circuit en beloofde dus ook geen uitdaging te worden voor de meesten onder ons.
Reeds tijdens de qualifs waren er enkele uitschieters te melden.
The Old men kwam postvatten op een 2de plaats, gevolgd door VDH Racing op een verrassende 3de plaats.
Wat volgde was een vrij rustige wedstrijd zonder grote incidenten.
Antwerpen is dus best te doen als er niet teveel volk op de piste is.
Het sezoen is halfweg en krijgt een duidelijke wending.
Calamitas 2 staat afgetekend op kop met in de persoonlijke ranglijst 10 punten voor en in het teamkampioenschap zelf 14 punten verschil.
Een kleine opmerking daarbij is wel dat ze reeds hun joker hebben gebruikt, maar nog geen schrapresultaat !!!
Als ze op dit elan verdergaan, gaat hun dat wel eens kostbare punten kunnen kosten ...
Joris en Karel, beiden bezitter van reeds 3 overwinningen op 5 wedstrijden staan op de 5de plaats maar hebben hun joker nog niet gebruikt.
Zo zie je maar dat alles nog alle kanten opkan.
Het eindresultaat zal hopelijk pas op 17 december gekend zijn

De stand in het kampioenschap staat reeds online op www.GiovanniHerbots.com of http://users.skynet.be/makkarting .

Voor de liefhebbers van getallen heb ik de complete uitslag van de wedstrijd gescanned en online gezet.
Qualifs hier en de wedstrijd hier .

Voor de meesten onder ons breekt er nu een vakantieperiode aan.
Mag ik dan ook iedereen een prachtige en ontspannende vakantie toewensen.

CU in Herselt !!!

Last edited by Giovanni; 17-07-2005 at 14:21.
Reply With Quote