View Single Post
Old 19-08-2005, 20:08
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Quote:
Originally Posted by Huudo
kan wel zijn, maar voor zover ik weet, hebben nagenoeg alle F1 piloten die het tot wereldkampioen geschopt hebben één ding gemeen. Niet alleen gedreven, maar voor 110% gefocused op de titel, waar alles en iedereen voor moest wijken. Kan je van Kimi niet echt zeggen en trek dan daar de enige en juiste conclusie maar uit.
Tja, dan moet Mercedes hem maar tot de orde roepen, maar dat is niet aan de persjongens. Ik zie trouwens niet goed in wat de nacht doorbrengen met een andere vrouw dan je echtgenote aan je prestaties op de baan afdoet. Het siert hem misschien niet, maar het is menselijk.

Zolang hij geen strafbare dingen doet zie ik niet welke relevante nieuwswaarde dergelijke berichten hebben.
Kijk, dit is het F1-subforum, vandaag waren de eerste oefenritten voor de GP van Turkije en daar is vooralsnog niet 1 bericht over gepost. Beetje tekenend, vind ik.

Trouwens, volgens mij kun je over de generaties tot en met pakweg de jaren '70 gerust straffe verhalen horen als je met die ouwe knarren gaat praten. Hill, Moss, Hawthorne en companie waren heus geen monniken, hoor. Het voorbeeld van James Hunt is inderdaad ook sprekend.

Last edited by Mario; 20-08-2005 at 11:32.
Reply With Quote