ook tekenend is dat er gesproken wordt tot de periode jaren '70. Idd, daarna was het gedaan met feesten voor de piloten. Why? Omdat de sponsors steeds belangrijker werden én met als gevolg dat de piloten niet enkel rijders zijn, maar ook uithangborden van deze sponsors. Kimi in kwestie wordt door verschillende sponsors gebruikt als gezicht voor campagnes. Als marketeer weet ik dat indien mijn uithangbord geasossieerd wordt met iets wat maatschappelijk moeilijk ligt, ik het daar lastig mee zal hebben. Besides, de sponsor betaalt de rekeningen. Als ge u lazarus wilt zuipen, met de vrouwen wilt scharrelen enz, fine, maar als je een publiek figuur bent, weet je dat ze er bovenop zullen zitten.
Maar soit, 't zal wel behoorlijk met komkommers aangedikt zijn.
Wat Hunt betreft, toch nog even aanstippen dat '76 een erg controversieel seizoen is geweest met intriges, aanklachten, én het ongeluk van Lauda. Benieuwd op playboy Hunt ook nog kampioen geweest zou zijn indien... enz. Dus hij is niet zo'n goed voorbeeld als de statistieken wel zouden doen uitwijzen, zeker niet voor Kimi