View Single Post
Old 26-09-2005, 20:05
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Rfactor, wat denk jij er van?

Zijn er nog mensen hier die Rfactor spelen? Met de grote trom aangekondigd was ik ook benieuwd wat het ging worden. Ik downde (en betaalde...) het spel, en kwam snel tot een ontnuchtering. Enkele bizarre fake auto’s met een afschuwelijke cockpit, en lamentabele motorsound waren ter beschikking. De physics zijn niet minder dan “bizar” te noemen, en de graphics zijn nu ook niet echt speciaal…
Ben ik de enige met deze mening, of ben ik te veeleisend… Als je regelmatig een beetje GTR of LFS speelt vallen deze physics in het niets. Ik moet eerlijk zeggen dat de stotters van GTR me in het begin ook het zuur deden krijgen. Met het nodige getweak blijft er echter een buitengewoon goed racespel over. Met de nodige mods is het zelfs nog beter geworden... Van de netcode zijg ik liever...
Al mijn hoop is gesteld op de “cracks” die 1 of andere MOD voor Rfactor maken. Feit is wel dat er wat werk aan is. De F3 mod lijkt de goeie richting uit te gaan, maar het slechte F3 motorgeluid ontneemt me de zin om rondjes te draaien. Ook de motor draait bizar, en zou een héél pak nerveuzer mogen…
Naar het schijnt is de netcode goed…
Reply With Quote