De meesten onder jullie zal deze thread wel niets zeggen, maar sommigen hadden toch wat foto's gevraagd van m'n laatste project.
Het circuit gezien van de achterkant van de garage:
Van de andere kant gezien, misschien zie je hier op de voorgrond wel de gefreesde lijnen die niet gewoon saai evenwijdig lopen. De 1/24's zien er betrekkelijk klein uit op het circuit. Wat gaat dat geven met de 1/32 waar we normaal mee rijden:
De vier auto's "rijden" op de vier verschillende lanes, hier zie je duidelijk dat nie iedereen zomaar overal kan passeren. Ik ben zeer benieuwd naar hoe het effectief gaat rijden:
Zelfde situatie... andere view, het lijkt wel of de 635 en de 935 net voorbij de Compact geraakt zijn in het eerste deel van de S'es... en dat de GT2 er noodgedwongen achter moet blijven tot hij zijn kans ziet:
Laatste bocht voor start-finish, je ziet dat de "ideale lijnen" de wagens echt over de cerbs gaan jagen:
Voila... dat is het voor nu... verder heb ik gewoon veel werk gehad om al het stof uit mijn garage te krijgen!
Als jullie het goed vinden laat ik jullie in deze thread gewoon het verloop van de werken zien!
Groeten
G.