Uiteraard laat ik ver genoeg op voorhand de datum weten, de baan is nog in z'n beginstadium ook hé. Eerst moet ze volledig af zijn en uitvoerig getest voor er anderen op kunnen rijden hé! Dus ik voorzie een serieuze competitie ook maar binnen een maand of twee hoor!
Het idee om een bestaand model te nemen en die dan op een competitie chassis te zetten, ga je moeten laten varen denk ik. Eerst en vooral denk ik dat de gewone modelbouwlijm niet tegen de race-incidentjes bestand zullen zijn... en ten tweede is een interieurtje die bij een kit hoort veel te zwaar en te groot om op chassis te passen. Ik pas altijd een lexan interieurtje aan de wagen en het chassis aan.
Maar zoals ik al zei... ik laat zeker ver genoeg op voorhand een datum en een klasse weten (waarschijnlijk Fia GT/Belcar of jaren 80 Group A), dan kijken jullie voor wie het dan past. In een kort reglementje kan je dan zien hoe je de auto samensteekt en waaraan de wagen moet voldoen. Je hebt dan ruim de tijd om de body en sommige interieurdelen af te werken.
Groeten
Gunther