View Single Post
Old 26-10-2005, 07:51
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Alweer een korte update:

Het resultaat van de geschilderde grid plaatsen, hopelijk sta ik vaak achter dat eerste lijntje!

Tweede startrij van de group A's met ene 190 2.3-16 in volle aanbouw. De baan is hier al getaped. Ik vind dat het stilaan op een circuit begint te trekken ipv op een hoop hout!

Bij vijf van de zeven platen is de tape volledig gelegd en zijn de curbs al in het wit gestoken. Het rood komt er later op als alles superdroog is, en ik alles in één keer kan doen.

De twee laatste platen liggen klaar om op deze manier getaped en geschilderd te worden. Volgende week heb ik een weekje vrijaf, hopelijk heb ik tijd om nog het één en het ander te doen! Het begint echt te kriebelen om erop te rijden... Wat ik ook nog nodig heb... is een deftige naam voor het circuit... kan er maar niet opkomen... Suggesties?

Over die endurance race... deze week zal ik nog met de groep beslissen over de datum en de klasse die we rijden met een paar van jullie! Gewoon om te weten... is ergens in januari haalbaar om een paar bodies voor te bereiden?

Groeten

G.