View Single Post
Old 07-11-2005, 19:59
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Bij deze wil ik KS Motorsport bedanken voor het organiseren van de 4-uren kartrace in de JPR gisteren. Ik heb mij geweldig goed geamuseerd en aan de reacties te horen ben ik lang niet de enige die er zo over denkt!

Het niveau lag zeer hoog, wat mij in het begin toch wat afschrikte, maar aan de andere kant leer je wel veel bij door die mannen hun lijnen te volgen!
Ik vond het alleszins een spannende endurance (wat mij véél beter ligt dan sprintraces) en kijk al uit naar die van volgend jaar!

Mijn team had zich ingeschreven onder de naam Forza Racing (nr. 10 kart op foto's) en we zijn uiteindelijk 4de geworden, waar we uiteraard zeer tevreden over zijn.
Ik moet wel bekennen dat ik het zonder mijn supergoede teammaten nooit zo ver had geschopt (draai namelijk net geen 44.900) Want ja, al zijn die mannen na ons gefinished, Jan Heylen, Bert Longin, Nico Verdonck en andere zijn toch 'ietsje' sneller als ik!

Onderaan vind je een paar foto's van de event...

De foto's waren heel donker waardoor ik ze moest bewerken in Photoshop. Daarom dat de kwaliteit niet zo heel denderend is...

Rest is te zien op http://belle2.fotopic.net/

PS: Thanks KS Motorsport voor de Stand 21 schoenen! De prijzen waren echt de moeite!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Last edited by Belle; 07-11-2005 at 20:03.
Reply With Quote