Hehe... die moto... die staat gewoon op het kleine stukje dat ie nog heeft in m'n garage... Er zijn schilders bezig het huis mooi aan te kleden en al hun materiaal staat ook nog in de garage... weinig plek dus...
Gras komt er ook nog op bepaalde stukken hoor! Ik heb nog veel gras over van Petit Spa! Reclamepanelen heb ik ook nog met hopen... het wordt zeker kleurrijker dan nu!
Ik heb trouwens nog goed nieuws... een timingsysteem voor een vierbaans track van hetzelfde merk als er één op mijn Petit Spa staat, kost ongeveer 500 Euro. Ik heb gisteren een zelfbouwpakket gevonden, waar er een pc wordt op aangesloten die gans de race bijhoudt (aantal rondes, snelste rondes, gemiddelde snelheid) en waar een volledig startsysteem bijzit (met startlichten op scherm vd pc) voor slechts 129 euro. Ideaal voor endurances dus!

Tegen eind december - januari staat het systeem gemonteerd!
We zijn gisteren avond nog es bezig geweest over de race die ik met een paar van jullie wil organiseren. Over de klasse, indeling in teams, wie er nog op de lijst van genodigden zou staan... We komen er binnenkort wel uit!
G.