Jaja jongens... tis zover... de eerste rondes zijn gereden!!! En ik moet eerlijk zeggen... het is beestig...
Gisteren hebben we tot redelijk laat in de avond met vier man aan de baan gewerkt en we hebben ze rijdensklaar gekregen... uiteraard met de nodige electrische problemen in het begin... maar tegen 10-11 uur zaten we toch mooi met 4 man op een perfect werkende baan!
De eerste rondes gaven een super gevoel! Maanden aan dit spul gedacht, gepland, getekend, gefreesd, geschilderd, gevezen, getaped... en gisteren was het dan zover!
De baan ligt uiteraard spek en spek glad... de eerste 100 rondes was het meer ijs-racen dan wat anders... ook leuk... maar moeilijk om iets of wat van rondetijden in te schatten (we raakten niet onder de 10-11 seconden)... Na een uurtje of twee erop gereden te hebben begon het wegdek al wat meer grip te krijgen (snelste ronde dan gisteren van mij met 911GT2 zat op 8.4 op gsm chrono getimed). ...
Het zou al super zijn moeten de tracks paralel lopen, maar met dit "ideale lijnen-systeem" is het echt fantastisch! Het slotracen krijgt een nieuwe dimensie vind ik! Echt meer autosport... techniek en vooral taktiek!!! Moesten we gisteren rond twee uur snachts iemand gevonden hebben om te filmen hadden we al zeer mooie gefilmde beelden kunnen laten zien... Ierdereen wou uiteraard rijden en niet filmen... Ik probeer maandag wat te filmen als we met 8 zijn...
Enkele beelden!
Circuit gezien van vanachter: klein is iets anders hé!
Andere kant:
911GT2 in actie:
935 In actie:
Momenteel worden de muurtjes verlijmd, ze kunnen een nachtje drogen en zijn morgen crash-klaar!
Hier zie je mooi dat elke baan anders is...
G.
(Zeeeer content)