View Single Post
Old 24-11-2005, 12:11
Pascal Pascal is offline
A4993

Ik heb het altijd een leuke boel en gezellige wedstrijden gevonden. De reden waarom De Paddock Racing Team niet meer zoveel aan de wedstrijden deelneemt, is (gedeeltelijk) te wijten aan het feit dat we ons dit jaar hebben toegelegd op het rittensport-kampioenschap.

Ik ben echter de discussies, raceverslagen en uitslagen op het forum en IRL blijven volgen. We komen zeker nog terug maar misschien niet voor een heel kampioenschap.

Ik vind het ook leuk dat er steeds op het einde van het seizoen een discussie op gang komt over het goede en het slechte van het kampioenschap. Steeds een volwassen discussie die gespijsd wordt met goede alternatieven. Nog positiever is dat Gio in de mate van het mogelijke rekening houdt met deze voorstellen en het reglement in die richting aanpast.

Je moet wat de data betreft er echter ook rekening mee houden dat Gio gebonden is. Hij heeft namelijk nog andere activiteiten in de racerij en is gebonden aan andere kalenders...

Misschien eens wat input geven van alternatieve data, want tot op heden vonden de wedstrijden steeds plaats op een zaterdagavond.

Wat denken jullie van wedstrijden op weekdagen ????
Wat denken jullie van wedstrijden op feestdagen, die niet in het weekend vallen ??? Of op de vooravond van feestdagen, die niet in het weekend vallen ???
Wat denken jullie van wedstrijden op zondag(voormiddag) ???

Misschien biedt alterntieve data al een oplossing... Brainstormen maar...

C U
Reply With Quote