View Single Post
Old 24-11-2005, 14:16
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Qua data vind ik het kampioenschap in orde. Als je aan data begint te sleutelen, ga je altijd wel negatieve kritiek krijgen. Tot op heden is zaterdagavond voor iedereen acceptabel, me dunkt. Daaraan heb ik niet zoveel nood om deze te veranderen. En dat Giovanni gebonden is aan andere racekalenders,daar ga ik volledig mee akkoortd. De mak is al een "leuke boel", wat ik wil is het nog leuker maken in de mate van het mogelijke. Door 15 min qualifs te reduceren tot 1 snelle ronde per team, zodat je moet keuzes maken,welke teammaat gaat die qualif neerzetten. 10 races zijn meer dan ok.
Welke kartingbanen maakt niet zoveel uit, er is altijd wel een wat de een beter ligt dan de ander. 1 suggestie mss, antwerp outdoor eruit :| . Een langere endurance erin plaatsen van 2 uur. Wat ik dan weer minder vind is het circuit attractiever te maken, zoals fictieve belichting, natspuiten van banen...Zo wordt het volgens mij geen serieuzere race meer, maar dat is mijn mening. Als je per se natte circuits wilt, dan kunnen we beter op zoek gaan naar outdoorcircuits, in belgië regent het toch merendeel van het jaar Maar dat wordt dan weeral kostelijk. Het is wikken en wegen. Gelukkig dat ik niet moet beslissen over misschien nieuwe invoeringen Greetz en tot overmorgen, Calamitas racing 2 kijkt er al naar uit ^^