Quote:
Originally Posted by speesman
Ik doe trouwens ook mee aan deze race (pas vorige week beslist om deel te nemen).
|
Het is niet echt een succes geweest vandaag. Zowel niet voor mij, als voor de andere paddockers. Allemaal (tenzij ik iemand over het hoofd zie) zijn we geveld door pech en heeft er niemand de halve finale gehaald. Terwijl we daar toch allemaal in thuis hoorden (naar mijn bescheiden mening

).
Iets te snel ingeschreven en daardoor al in heat 1 moeten starten op een koude piste met koude karts. Niet ideaal!! Deze eerste heat verloopt wel zeer goed voor mij en kon de 4de tijd rijden (tussen een heleboel toppers, dus was daar heel tevreden mee). Maar de tijden uit onze eerste heat werden makkelijk verbeterd naargelang de piste en de karts warmer werden. En waar ik voor vreesde, gebeurde ook in de 2de heat. Omdat er maar 18 karts klaarstonden, kregen ik en Stefan een koude reservekart. Bovendien was die reservekart ongelooflijk slecht. Kon dan ook absoluut niet in de buurt van de rest geraken en het trieste gevolg was uitschakeling in de eerste ronde. Was ik wel teleurgesteld mee, want hoopte toch minstens in de halve finale te eindigen.