View Single Post
Old 28-11-2005, 00:56
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ge hebt toch zeker iemand over het hoofd gezien ja: ik zat wel in de halve finale (En zat Dieter Dussart ook niet in de halve finale? Ik dacht dat hij toch een heel snelle tijd had gereden tijdens de kwalificaties.)

Ik was met geen al te hoge verwachtingen richting Sint-Niklaas vertrokken. Deze keer ben ik zelfs gewoon niet kunnen gaan trainen zodat het circuit er weer inzat. Misschien nog een kleine chance dat het circuit er nog steeds hetzelfde ligt, zo zou het er toch weer iets sneller terug in moeten zitten. Maar dat viel toch tegen eigenlijk. Totdat halverwege die eerste sessie (ik zat in heat 3 btw) de snelste uit de reeks me inhaalde. Kwam ik pas echt op gang, en leerde ik vooral in de curciale bochten de goede lijn weer nemen, vooral die eerst bochtencombinatie ... En zo toch nog een 45.26 eruit gehaald, als ik dat vergeleek met de andere fanclubleden, was dat voor mijn doen geen slechte tijd.
In de tweede een iets beter kart ook voelde ik al snel, en dat resulteerde in een 44.92. Uiteindelijk toch nog maar weinig overschot om bij de beste 40 te zijn.
Dat ik de finale niet zou halen was me al langer duidelijk. En dan weer een iets mindere kart in die halve finale. Maar ik klaag niet, toch nog een keertje onder de 45 geraakt (44.99 ).

De finale zelf vond ik een zeer leuke wedstrijd om te volgen, zeker hoe Jamie vanaf P11 al na zo'n, 9 min tegen de bumper van Nikki plakte. Ok wel door wat getiktik onderweg, maar 't is nu eenmaal indoorkarting he. Jamie wou dan die P1 wel volledig sportief bemachtigen, maar daarvoor was Nikke toch iets te snel, en vooral foutloos aan het rondrijden. Maar Jamie was wel duidelijk sneller, en voor de uiteindelijke inhaalactie zou ik precies toch geen zwart getrokken hebben. Er waren er wel wat die er anders over dachten, aan het geboe geroep tijdens het podium. Maar dat bewijst nog maar eens hoe hoog het niveau weer was vind ik.

En die kartjes waren inderdaad niet allemaal wat het zou zijn. Ik heb horen zeggen dat er in januari nieuwe zouden komen. Dan rijden we de volgende keer dus met lekker nieuwe kartjes, normaal is er op zondag 12 maart een 4-uurs race vd Fanclub