Quote:
Originally Posted by ydg
Beste MAKker,
Zoals je als algemeen deskundige ongetwijfeld weet is het kiezen van een datum in de eindejaarsperiode vooral zoeken naar een compromis. Voor onze vereniging werd 17 december als beste oplossing naar voor gebracht, temeer er op 10 december nog een paar oriëntatielopen en rittensporten vielen.
Wij vroegen aan onze verantwoordelijke karting om de mogelijkheid te bekijken zijn datum te wijzigen. Dixit Giovanni werd met een aantal deelnemers overlegd 17 december te behouden, omdat hun planning vast lag, en omdat JPR niet vrij was op een andere datum.
Bovendien ergerde je je een paar jaar geleden mateloos aan het feit dat de cel karting haar trofeeën wou uitrijken tijdens de kampioenenviering. Jonge, kartende MAKkers hadden immers helemaal het geld niet om zo'n duur feest bij te wonen.
Het is niet de bedoeling van onze vereniging de integriteit van haar leden in twijfel te trekken. Wij rekenen op een positieve ingesteldheid en eventuele alternatieve voorstellen, niet telkens op een modderbad van de zelfde volwaardige leden.
Met sportieve groeten.
|
Lange tenen?
Jij zit dingen te schrijven die ik niet gezegd heb, ik wil helemaal geen polemiek starten of wat dan ook. Ik krijg een mail waar in staat dat er op 17 december een kampioenviering is van de MAK terwijl er op diezelfde dag een wedstrijd geprogrameerd staat van het kartkampioenschap. Een datum kiezen is inderdaad moeilijk (ook voor een deskundige zoals ik). Maar aan ons, en ik denk, aan nog verschillende andere teams is niks gevraagd ivm het verschuiven van de datum van de karting.
En aangezien ik toch altijd een modderbadje maak volgens u, heb ik liever dat je dat rechtstreeks in mijn gezicht zegt, want dit is heel zwak. In het vervolg zie ik een persoonlijke aanval op mijn persoon liever via mail dan op een openbaar forum.