hey,
ik heb zondag ook deelgenomen met de GP.
ik kom daar dan ook regelmatig rijden op jpr met de races van 4 ever karting.
je komt al eens regelmatig verschil tegen met de karts wat normaal is met huurkarts.maar dit weekend was het buitengewoon erg slecht.
de eerste heat had ik een kart (nr13) met versleten voorbanden en wist ik de 3de tijd te zetten in mijn groep (3) met een 44.9 net achter mathias grooten.
dus met een kart met ontzettend veel onderstuur was het al een mooie prestatie.echter in de 2de sessie had ik het nog slechter.weer een kart (nr26) met versleten voorbanden die helemaal op waren.niets hadden deze bandjes over.slechts een 8ste tijd in de groep met een 45.6 en dit terwijl de baan al een stukje warmer was dan de eerste sessie.
een tijdje serieus aan het balen geweest omdat de kans er in zat dat ik niet in de 1/2 finale ging zitten en dit door een slechte kart.
mja,ik was dus toch geklaseerd en in de halve finale eindelijk een degelijke kart.meteen van de frustraties gebruik gamaakt om rondjes te knallen en jawel,4de plek net voor jamie smets

.
nadat de andere reeks ook had gereden gingen de beste 20 door en ik had de 10de tijd en dus de 10de startplek.
over de race,het enige dat ik daar over wil zeggen is dat zowel jamie smets als jpr schuld treffen aan deze farce.
bij de start mijn plek verdedigd en zonder te remmen vlamt die iedereen van de baan.de enige dat jamie NIET geraakt heeft was bart van de vel.de rest heeft die niets anders gedaan dan stampen.door jamie ben ik meteen nog een plek kwijt gespeeld en nadien toch zuiver terug naar de 10de plek gegaan.
ik was sneller dan de 2 voor me.oa bart vdv maar de kleine die achter me zat dacht er anders over en begon met dezelfde werkwijze als jamie maar ik ben hem toch zuiver voorbij gagaan

.door dat voorval een tal van seconden verloren en nadien terug gekomen tot de jongen voor me maar de wedstrijd werd afgevlagd net ik hem onder druk begon te zetten.
geen onaardige prestatie gezien ik nu nog maar 1 jaar wedstrijden rijd.
en jamie,keep it clean

.