een zure race .
kwalificatie verliep vrij goed.aangezien ik slechts 2 vrije rondjes heb gehad een 2de plek.
er waren enkele problemen met de transponders.
ik kreeg meteen een nieuwe en deze bleek te werken.
de startopstelling klopte ookal niet want J&J had de pole en die stonden achteraan op de grid en dit terwijl een trage deelnemer op pole moest vertrekken .
de start dan.ik vertrek goed.ik steek mijn kart tussen de voorligger en op dat moment steekt marc goossens zijn kart aan de binnenkant bij mij.gevolg dat ik dwars ga.marc goossens neemt de eerste plek in beslag en ik de 2de.door het incident zat marc goossens al met een seconde of 2 voor me.ik begon zijn voorsprong in te halen maar ik krijg plots zwarte vlag.eerste keer wijger ik.mja,blijkt dat de transponder niet werkt.
ik vertrek weer en een hele reeks plaatsen verloren doen ze me weer stoppen .weer een nieuwe transponder en weer een hele tijd verloren.
na een enorme inhaal race bleek ik niet eens in de lijst te staan .
ik was duidelijk de snelste.
na de wedstrijd komen ze me zeggen dat ik zeker had gewonnen.maar ja,toch met lege handen naar huis gaan.en toch weer niet gekregen wat ik wilde hebben.een rechstreeks duel met marc goossens.
dan laten ze me meedoen met race 2.
de kart dat ik kreeg leek eerder een driftkart dan een racekart .
enorm veel overstuur en slecht optrekken.
na 20 minuten had ik er geen zin meer in en heeft een vriend van me overgenomen.een dag om te vergeten .
|