Quote:
Originally Posted by kartboyke
Kartmonster heeft daar al een mooi verslagje geschreven van onze wedstrijd.
1 ding wil ik nogmaals benadrukken, er zat meer in dan een 12de plaats voor ons, maar omdat er een bepaalde piloot is die telkens weer opnieuw erin slaagt om de snellere piloten het leven zuur te maken en zeer smerig je eruit te rijden (dit keer was het wel gevaarlijk ook, want had ik niet geremd dan stak ik langs de ene kant van de track en de kart aan de andere) zijn we ver teruggeslagen en waren we op achtervolgen aangewezen.
Je kan het waarschijnlijk aan me zien dat ik hier niet meer mee kan lachen, dit is in het verleden al verschillende keren voorgevallen en dit was echt de laatste druppel die er nog bij kon of misschien zelfs niet meer.
Ook nog nen dikke merci aan mijn teammaat voor de geweldige race, je hebt echt een prachtkoers gereden en ik kijk al uit naar de toekomst.
Zonder jou zou het echt niet gelukt zijn.
kzou zeggen, op naar de volgende race.
|
ik heb zo nu en dan ook eens een tik gekregen en gegeven.weliswaar zonder schuld.het was erg veraderlijk dat plots het licht uit ging en je met 2 dicht bij elkaar rijd.zeker als er een groot niveau verschil is tussen de 2.
in de laatste ronde ben ik op erg hard in de dubbele linkse tegen iemand gevlogen die dwars stond in die bocht.op dat moment was er niets van licht en heb die niet zien staan en volle snelheid er ingevlogen

.
volgende keer wat meer verlichting op de karts zou veiliger zijn.
als er een volgende keer komt want ik heb de laatste tijd ALTIJD problemen op jpr.is het de karts niet zijn het de plaatselijke BEUKERS en is het dat niet werken de transponders niet

.nu al een goede 6 keer achter elkaar

.