Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
ik heb zo nu en dan ook eens een tik gekregen en gegeven.weliswaar zonder schuld.het was erg veraderlijk dat plots het licht uit ging en je met 2 dicht bij elkaar rijd.zeker als er een groot niveau verschil is tussen de 2.
in de laatste ronde ben ik op erg hard in de dubbele linkse tegen iemand gevlogen die dwars stond in die bocht.op dat moment was er niets van licht en heb die niet zien staan en volle snelheid er ingevlogen  .
volgende keer wat meer verlichting op de karts zou veiliger zijn.
als er een volgende keer komt want ik heb de laatste tijd ALTIJD problemen op jpr.is het de karts niet zijn het de plaatselijke BEUKERS en is het dat niet werken de transponders niet  .nu al een goede 6 keer achter elkaar  .
|
Ik weet goed genoeg dat er af en toe getikt wordt, soms voor te laten weten dat je er bent ofzo.
Heb ook al genoeg wedstrijden achter de kiezen en weet echt wel hoe het gaat, maar de persoon waarover ik spreek is trager en doet dit met opzet.
Wil niemand beschuldigen maar spijtig genoeg is dit een feit, ik denk wel dat er nog piloten zijn die mijn mening steunen.
Ik denk ook wel dat er een beetje meer verlichting mag zijn, op sommige plaatsen was het juist dat tikkeltje TE donker, maar uit het verleden leert men hé.
Volgende keer zal hier wel op gelet worden denk ik.