View Single Post
Old 18-12-2005, 09:54
stefco stefco is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by speesman
Ik was er dus uiteindelijk toch niet
Alvast bij deze veel beterschap toegewenst.Blijkbaar wordt het ons niet gegund om samen te rijden

De broers Baekelandt reden voor The Old Men, Dries en ik voor The Old Men 2.
Dries nam een superstart, maar moest na een drietal ronden zijn eerste plaats afstaan.Hoewel het verschil in rondetijden met de leider (43.10) miniem was: +/-0.2" , moest hij langzaam maar zeker de rol lossen. De voorsprong met de derde (Calamitas 1 ) was echter voldoende groot , zodat we na het wisselen geen problemen hadden om onze tweede plaats te behouden (ondanks dat mijn rondetijden zeer wisselvallig waren).De tweede plaats kwam er duidelijk via Dries, waarvoor mijn dank
Wim vertrok pas als zevende, reed de ganse tijd alleen , kon een plaats goedmaken toen Geert (die alleen reed) zeer vroeg binnenkwam, en toen Calamitas 1 een lange pitsstop maakte (discussie met de marschal over wachten bij het buitenrijden uit de pits), vertrok Bart als vierde. Na een spannende strijd met Calamitas 2 slaagde hij erin om kort voor het einde Calamitas 2 te passeren.
The Old Men 1 en 2 op podium Een betere seizoensafsluiter was niet mogelijk

Hopelijk tot volgend jaar, en liefst met nog iets meer teams.Maar nie allemaal van het kaliber van de winnaar (Senna's Kingdom)
Reply With Quote