View Single Post
Old 18-12-2005, 18:11
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Honda NSX JGTC - FIA-GT 1/24 Slotcar

Zoals in de meetnig threads al te lezen viel, zullen Juha en ikzelf team vormen tijdens de FIA-GT slotrace volgend jaar in februari. We kozen voor een Honda NSX in JGTC configuratie en de body zal gebaseerd zijn op een Tamiya kit. Deze kit is ondertussen besteld. In deze thread zullen jullie alle voorbereidingen kunnen volgen tot aan de race.

Interieur.
Voor wat het interieur betreft ben ik er nog niet uit ofdat ik een vacu-form/lexan interieurtje ga gebruiken en of ik het interieur van de kit zal ombouwen. Ik ben immers eens gaan zien op de site van die leverancier en er zit precies niet echt iets tussen dat zou kunnen passen. Door het feit dat er achter de cockpit nog de motor zit, zou deze ruimte misschien net voldoende kunnen zijn om de electromotor in te huizen, evt. met een uitsparing in het interieur. Het zou natuurlijk een meergewicht betekenen, maar langs de andere kant is het natuurlijk wel origineel. Maar zoals gezegd, zit nog in de studiefase.

Verlichting.
Wellicht dat de ronde leds de originele verlichting oneer zullen aandoen. Dus 'k zal op zoek moeten naar rechthoekige (vooraan) en vierkante (achteraan) leds.

Kleurenschema.
Vermits we ervoor kozen om met een eigen livery aan te treden - dus niet met de decals uit de kit - is het de hoogste tijd om het kleurenschema met bijhorende logo's te ontwerpen. Het is de bedoeling dat ie er zo zal uitzien.

We zijn goed bezig...

Last edited by Guido; 18-12-2005 at 22:58.
Reply With Quote