Zeer mooie livery jongens... De NSX komt echt dik in orde...
Wat betreft de verlichting... pas gewoon op met de "vervang-LEDs"... Sluit ze eerst es aan op het setje alvorens ze in te bouwen... dat je ze niet uit de body moet halen... Let ook op dat de voorste LEDs wel genoeg lichtopbrengst hebben... het is echt nodig soms... (Specs LED's: vooraan 3mm Bright Light 20mA, achteraan -en eventueel nummer- of herkenverlichting- 3mm 2mA)
Wat het interieur betreft... als ik eens op het zij-aanzicht eens bekijk hoe de achterwielen tov het interieur zitten... denk ik dat er toch een klein stukje uit het interieur zal moeten gehaald worden... Ik ga eens een detailfoto van het chassis nemen en alles opmeten, zo ga je perfect weten hoeveel er uit het interieur moet genomen worden... (ik probeer dit dinsdag te doen)
Huudo... vergeet ook niet dat het originele interieur misschien te diep zit om de wagen zo laag mogelijk op het slotchassis te passen hé! Rallyfanaat allemaal goed en wel... maar een NSX WRC vind ik er toch over hoor!
Wat de modelbouw-motor onder de plexi-kap betreft... In eerste instantie zou ik zeggen dat de motor er in moet... kwestie van het allemaal zo realistisch mogelijk te houden... maar het moet mogelijk zijn... en daar vrees ik voor... dat zal ook duidelijk worden met de detailfoto en de specs van het chassis. Moest ik in jouw plaats moeten kiezen... zou ik toch een lexan interieurtje steken... en het gewicht dat je daar uitspaart eventueel de toch motor onder de ruit proberen steken...
Ik ben zeker dat Huudo al uren zitten nadenken heeft over de verlichting, het gewicht, de race strategie en de beker voor mooiste wagen... maar that's the spirit!
Ik ben zowiezo blij dat de eerste stappen al genomen zijn ivm de race!
G.