View Single Post
Old 19-12-2005, 10:16
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Mits wat aanpassingen kan het misschien wel een leuk concept worden denk ik. De verlichting was voldoende behalve bij enkele kleurveranderingen, als men dit dan zegt tegen iemand van JPR in de pits werd je bekeken alsof je van mars kwam Verlichting op de karts zou heel handig zijn, kwestie van niet te veel geramd te worden, ik dien niet graag als flexitrack
Hetgeen mij eigenlijk het meeste ergerde was het veel te lange wachten. Eerst bij de chrono's, dan nog eens bij de startopstelling... Ik heb geduld maar dit ging er een beetje over Vooral als je dan weet dat je bijna 20 minuten stilstaat voor eindelijk de startgrid gesteld stond en dit bij een temperatuur rond het vriespunt, dan heeft darkracen er meteen een dimensie bij. Kortom het idee en concept zijn misschien wel goed, maar of JPR een evenement van dit kaliber aankunnen?

Onze wedstrijd was een ramp, in de chrono's slaagden we er niet in een goeie tijd te klokken, voor een groot stuk te danken aan een oude bekende uit de mak die mij (en mij niet alleen precies ) als bumper gebruikte, hij heeft dacht ik zwart gekregen, maar als je niet snapt waarom je zwart krijgt ben je heeeel goe bezig
De race zelf, na 10 minuten binnengekomen ik voelde elk botje in mijn lijf kraken (bij wijze van spreken ) en ik vond het wat gevaarlijk worden op die manier. Karo heeft dan nog een tijdje gereden en is er ook meegestopt na een stevige aanrijding waar ze haar rug bij bezeerde.
Reply With Quote