View Single Post
Old 19-12-2005, 18:02
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
Flugel,
Het is eerder nog al gebeurd dat ze problemen hebben met de transponders.
Het ging niet om problemen met de dark race want eigenlijk viel dit erg goed mee.Het geen me het meeste stoort is zoals ik eerder al eens gezegd heb tegen de fré.De veiligheid van de marshals komen nu wel nog meer in het gedrang.Ik heb het altijd gevaarlijk gevonden en bij deze wedstrijd heb ik bijna iemand omver gereden omdat ik een tik kreeg van een achterblijver die ik net had ingehaald.Hun gele jasjes vallen wel wat op,maar het is nu wel erg donker en ze hebben geen veilige plaatsen om te staan.Ik zou me tich niet goed voelen moest ik iemand verwonden door een crash of dergelijke.
De fré ging dit normaal eens bespreken toen,maar ondertussen is dit al lang geleden.Misschien dat ze met een nieuwe baan wel rekening kunnen houden met een veilige staan plaats voor de marshals.
Fré,kan je eens de tijden van mijn eerste kwalificatie door sturen alstublieft?
Deze ontbreek ik.
'k Heb het zelf al meermaals meegemaakt dat er problemen zijn met de transponders, en ik weet ook dat Frederik daar niks kan aandoen Ik ben gewoon nogal nen ongeduldige mens vrees ik

Van die marshalls, dat klopt 100% diene gast die aan de pits stond riskeerde zijn leven ! Ik heb hem dan ook maar net kunnen ontwijken.
Reply With Quote