Een eerste studieronde heeft volgende problemen aan het licht gebracht... - sic - pas begonnen, en het is al van dat.
Foto 1.
De achterkant is gelijmd waar de rode lijnen zich bevinden. Bij de eerste achteraanrijding ligt dat ding er gewoon af.
Foto 2.
Opdat de diffuser een beetje fatsoenlijk zou kunnen gemonteerd worden, dient er een stuk van het chassis van de kit overgenomen te worden. Dus eigenlijk zou ik moeten snijden ergens ter hoogte van de stippellijn. Idealiter zou ik de wielkasten moeten kunnen meenemen als steun voor de kit-motor, maar dan zal de electromotor wel in de weg zitten. Als ik zou snijden op de stippellijn, dient er een additionele bevestiging gefabriceerd te worden voor de diffuser.
Foto 3.
Geeft de bevestigingen van de diffuser weer. Allemaal zeer fragiel. Indien dit verstevigd zou worden, ziet het er natuurlijk langs geen kanten origineel meer uit.
Foto 4.
Ook de diffuser zou moeten gesneden worden ergens ter hoogte van de stippellijn. In het midden zou er dus geen enkele steun zijn...
Foto 5.
Toont de engine-bay. De electromotor zal ongeveer iets hoger gaan uitkomen, denk ik, als de dwarse nog te verwijderen steun. Daarbovenop dan nog de halfdoorgesneden kit-motor?