View Single Post
Old 28-12-2005, 21:20
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Huudo,

Ik snap dat je er terug een prachtwerk wilt van maken... en van de eerste keer competen "with the best" (niet dat ik het hier over mezelf heb hé), omdat je naast een schitterend modelbouwer eenmaal een competitief mens bent. Maar ik moet Pat gelijkgeven... probeer voor eens met iets minder content te zijn... en toch deel uit te maken van dit event... Je model zou in een echte competitie zowiezo het max van de punten halen...

Wat de motor betreft... maak de achterruit gewoon zwart zoals je eerst had gedacht... maak dat de luchthapper er mooi opstaat (neemt geen plaats onder de achterruit)... Zoals je zelf gezegd hebt, is dit slotten misschien wel iets voor "depaddockers"... zit er misschien wel toekomst in... laat dit je toch niet van je idee brengen... Wie weet als het je echt bevalt, heb je ooit een eigen chassis waar je perfect alles rond kunt bouwen zoals je 100% wilt... maar nu is het moeilijker omdat je het chassis niet onder je neus hebt liggen.

Dat zou al één probleem van de baan brengen...

Wat de neus betreft... wees blij dat ie zo buigzaam is... dan breekt ie niet... Die bodies zijn echt sterker dan je denkt... ik dacht in het begin ook dat ik na twee ronden enkel nog wat deuren ging over hebben... maar da's echt niet zo...

Wat het interieur betreft... Ook in de Group A's komt de motor zeer ver naar voren... waardoor ik soms een deel uit het zeteltje moet halen om de motor er te laten inpassen... het is niet natuurgetrouw... maar scaleracen is een compromis tussen het plezier van het racen en het maken van een zo natuurgetrouw-mogelijke wagen... 100% reeel is nooit mogelijk... het blijft een compromis...

Ik ben 100% zeker dat jij dit tot een goed einde kan brengen zonder te overstressen en zonder andere projecten te moeten laten liggen...

Je hebt de motor van de NSX al "bewerkt"... een natuurgetrouwe NSX maak je er niet meer mee toch? Probeer het aub... jij was wel nog één van de enthousisastste mensen daar...

Ik hoop dat ik hiermee het idee om te quitten uit je hoofd haal... Ik zou je graag aan de start zien komen... het is puur voor de fun hé!

G.