Als je aan het begin van de thread kijkt, kun je mijn verhaal en mijn voorspellingen lezen. Daarin heb ik U verteld dat die chinees je zou aan het lijntje houden tot hij van ebay zal verdwijnen. Hij zegt dat hij je nieuwe kits zal opsturen, enkel en alleen omdat hem dat weeral enkele maanden tijd heeft. Net genoeg om te verdwijnen en onder een andere naam opnieuw mensen te bedriegen. Je bent je geld kwijt, zoals ik U voorspeld had. Je kunt eventueel een tracking nummer vragen aan die spleetoog, maar dan zal hij U een nummer geven van een doosje die hij ooit eens opgestuurd heeft naar België. Als je dan bij de post in Hong Kong informeert, zullen ze U zeggen dat de boel verstuurd is naar België. Ik heb zulke nare ervaringen met die chinezen dat ik zelfs bij de meeneemchinees 2 X mijn wisselgeld tel ! Moraal van het verhaal: WONDERPRIJZEN BESTAAN NIET EN KOOP NIET IN CHINA OF HONG KONG !! (Er zitten een paar betrouwbare gasten die al jaren verkopen op ebay, maar die mensen hebben redelijke normale prijzen, zodat het niet interessant is bij hen te kopen, tenzij het om een model gaat die hier niet te vinden is...)
|