View Single Post
Old 15-01-2006, 12:03
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Dan blijf ik mij afvragen waarom hij telkens maar blijft reageren en vooral, als ik het al opgegeven heb, opeens zelf weer wat van zich laat horen? Als hij wil verdwijnen, dan reageert hij toch gewoon niet meer?

Ik heb in België bij 2CV een decalsheet gekocht die achteraf vol fouten bleek te staan. Ik heb die man al 5 maal een mail om uitleg gestuurd en die reageert niet. Zo kun je dus wel verdwijnen...

Natuurlijk weet ik best dat er waarschijnlijk niks meer aan te doen valt. Maar die kleine zaakjes blijven mij zeggen dat er misschien toch iets moet zijn. Bovendien is hij al maanden uit ebay geweerd. Dus verdwijnen is easy. Misschien is het wel eens een eerlijke mens met veel pech? Tja, dat zal wel beroepsmisvorming zijn zeker dat ik blijf geloven in mensen en hun goede bedoelingen??

Maar uiteindelijk was mijn vraag dus of ze in Brussel bij de douane zelf iets laten weten of dat je dit zelf moet doen... Een trackingnummer kon hij mij niet geven, ook al vroeg ik er al vaak om. Hij had het onregistered verstuurd of zo.

Mijn laatste stap zal alvast zijn dat ik blijf dreigen en mijn geld terugeis. Ik vind via internet wel een naam van een advocaat die ginds bestaat, zodat ook dit weer realistisch overkomt.

Tot slot had ik het kunnen weten, want bij zijn adres gaf hij namelijk een postbus op... Ook weer iets bijgeleerd...
Reply With Quote