View Single Post
Old 22-01-2006, 02:22
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ik vond het alleszins een zeer geslaagde avond. De lichten waren nu zeker in orde...vooral het feit dat de lichten op de voorkant van de karts gemonteerd waren vond ik handig omdat ik zo mijn concurrent al vanop een afstand zag afkomen.

De 1ste race - waarin ik reed - verliep vlekkeloos, er waren geen incidenten en over het algemeen was er sportief rijgedrag. Ik dacht dat ik om de oren zou gereden worden door de snellere piloten, maar dat viel dus heel goed mee, ze pushten niet...
Ik moet wel zeggen dat ik halverwege de wedstrijd weinig blauwe vlaggen zag, wat het eerste half uur anders was. Dat vond ik soms vervelend want ik wist niet altijd of ik de kerel achter mij moest doorlaten of niet.

Maar ik vond het dus wel plezant. Ik aarzelde eerst wat omdat ik besloot om alleen te rijden maar al bij al viel dat heel goed mee. Toen ik onder de geblokte vlag reed, dacht ik dat nog maar een 30-tal minuten aan het karten was...om maar te zeggen dat die 50 minuten zo om zijn...

Ik vind het wel jammer dat het tijdenbord zo klein en ongestructureerd is. Ik vind er nooit mijn tijden op terug en kan moeilijk lezen hoeveel tijd er nog resteert... Kan de JPR daar niets aan doen?

Ben alleszins benieuwd naar de volgende race in februari op het nieuwe circuit. Wordt er dan ook in het donker gereden? Of niet omdat het circuit nog maar nieuw is?

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Last edited by Belle; 22-01-2006 at 02:30.
Reply With Quote