View Single Post
Old 08-02-2006, 13:26
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

@ Peter.Baert & Bart...

Ik weet perfect wat jullie bedoelen en ik geef ook ruiterlijk toe dat wat GLPK gepresteerd heeft van veel hoger niveau dan dat van Vertigo...én ik trok het even wat in het absurde pm gewoon te duiden dat de nominatie van Leinders niet zo onlogisch is...ze is daarom nog niet terecht maar ze is gewoonweg niet onlogisch....Je kan je eerder vragen stellen bij Lefort/Lambert & Greg Franchi dan bij Leinders...

Ik heb me natuurlijk ook een paar kronkels gefronst waarom sommige mensen wonnen en andere dan weer niet en ik geef grif toe dat sommige resultaten serieuze vragen doen rijzen...

Of ze van generlei waarde zijn...dat is natuurlijk een eeuwige discussie tussen (zoals eerder aangehaald) tussen wat het meest eerlijke is..een persjury of een publieksjury. In alle eerlijkheid kan ik zeggen dat ik slechts éénmaal op m'n eigen gestemd heb.

Het idee van de Casque d'or is goed..maar men zou naar een breder forum moeten groeien...de awards zijn nouwelijks bekend en enkel in Wallonie (én Limburg) lijkt het wel als je de resultaten bekijkt...Het zou goed zijn moesten ook vlaamse 'Professionals' hun zeg krijgen in de nominaties...en dat de verkiezing wat gepromoot wordt in Vlaanderen om een breder draagvlak te krijgen...

2,24 € is veel én terecht kan je denken dat je al echt er belang mee moet hebben om te stemmen anderzijds kan je ook voor zo'n bedrag eens goed nadenken op wie je je stem zou willen geven...

Het mogen duidelijk zijn dat sedert SMS-verkiezingen bestaan het vaststaan van een correcte uitslag uiterst onzeker is...