View Single Post
Old 27-02-2006, 00:17
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ondertussen nog wat geracet natuurlijk. Enja, ben niet ontevreden over mijn aankoop hoor. Maar super (realistisch) is het spel nu ook weer niet.
Graphics zien er allemaal wel goed uit, schade lijkt me nog vrij realistisch, enkel loopt ge nogal snel schade op, als ge tegen volle snelheid op een rechtstuk heel ff een wiel in't gras zet, dan is de ophanging al licht beschadigd. Niet dat ge er dan al last van ondervind.

Ik ben dus in Pro Career aan de Open Wheel kampioenschappen begonnen. Na kampioen te worden in karting en Formule Ford, ben ik nu actief in de Formule 1000. Een kampioenschap waar ik nog nooit van gehoord had? Maar de wagens zijn best nog wel leuk tot zo'n 12.000 toeren, en (door de spoilers?) best wel veel grip ook. We teveel denk, 't was me bij de FFord al wel opgevallen, maar nu bij de F1000 nog véél meer, de bochtensnelheden liggen in't spel echt wel een pak te hoog volgens mij.
Daarstraks in die F1000 een raceke moeten doen op Brands Hatch, in de regen dan nog (die overigens maar slecht uitgewerkt) kon ik volgas (217 km/u) door de eerste bocht gaan, dat is toch echt wel overdreven he?

Wat me wel opvalt, is dat die pro careers echt wel ff duren voor ge ze krijgt uitgespeeld. Ondertussen toch al zo'n 4-5 gespeeld, en zit nog maar halverwege het 3e kampioenschap in Open Wheel, er volgen er hier nog een stuk of 7 kampioenschappen.
En daarna dan nog de andere pro career toestanden én die World Tour.

Veel uren raceplezier gegarandeerd dus.
Alleen toch wel jammer dat ge in Free Race enkel die kampioenschappen kunt aandoen die ge in Pro Career (of mss ook in de World Tour) al hebt voltooid. Dus Spa heb ik nog niet vrijgespeeld. Hopelijk volgend weekend, als ik promoveer naar de Formule BMW, daar zal Spa wel inzitten zeker, als ze de echte (dtm) kalender volgen!