Geen slecht idee Commaderke. Maar dan moet je er de ruimte voor hebben. En die is hier niet voor handen. Of ik moet het uitbouwen in de kelder of op zolder... Misschien een idee om later in de garage te doen als we die verbouwen. Maar geen idee of we gaan mogen van de gemeente...
Hierbij trouwens twee foto's van de eerste primerlaag. En de pech bleef meedoen, want busje was plots leeg. En zo leerde ik dat als het busje zo goed als leeg is, je best stopt met spuiten anders krijg je lelijke druppelvorming. Maar dat was enkel op het chassis en ik zie der niet zo veel meer van. Laag 2 van primer volgt zometeen.
Let ook op de uitgesneden grille vooraan...
Ondertussen heeft de vrouw beslist welke kleur op de wagen moet. Ze vond dat ik toch maar beter niet die Trabant (foto 4) moet nabouwen, maar eerder mijn fantasie de vrije loop moet laten. Tja, als het vrouwke het zegt...
In Concorde kozen we voor TS-22 (Light green). Jammer dat MS-11 niet aanwezig was. Maar dat zou te fluo geweest zijn. Vanavond hoop ik de eerste lheel dunne laag erop te zetten om al een idee te krijgen. Decals zijn we nog niet uit. Misschien koop ik er, misschien gebruik ik wat oude...
Weet iemand of je decalbladen kan kopen op de beurs in Jabbeke?? Of is er ergens in West- of Oost-Vlaanderen een winkel waar ze ze hebben? Om enkel hiervoor naar Antwerpen te rijden... Iemand een idee va de prijs??
Thanksssss