View Single Post
Old 12-03-2006, 17:38
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by snelle
Dan vind ik het idee van vertigo beter. De afgelopen seizoenen zat er tussen elke plaats 1 punt verschil en dat verliep prima.
Als je met hoge puntenwaarden gaat werken wordt alles een beetje moeilijk om te volgen en snel uit te rekenen. Dan moeten we gaan rekenen met het rekenmachine in de hand tijdens de laatste koersen.
Stel dat de winnaar zelfs maar 30 punten krijgt en de tweede 28 , enz.
dan heb je na 7 koersen als je chance hebt 7 x 30= 210 punten , de tweede dan mss 7 x 28 = 196 punten.
dan wordt het naar mijn mening allemaal moeilijk om te volgen.
En wat dan met het teamkampioenschap? dan zit je al te werken met punten die in de 400 lopen
In een ander kampioenschap werkt dit prima, en heb ik nog nooit iemand met een rekenmachine zien lopen. Je kan trouwens ook punten delen hé 40ptn voor het team, 20ptn voor de piloot...
Allezins, voor mijn part is Gio zijn idee goed, want als je Kay zijn denkwijze volgt vraag ik mij af waar sommige teams dan mee bezig zouden zijn, het gaat om een tof kampioenschap waar je enkel rijdt voor de eer en vooral voor de fun!
Ik stel mij dan gewoon de vraag, zo'n discussie over punten... sommigen nemen het MAK kampioenschap wel heeel serieus

Ik vind het zoeken van circuits allezins veel leuker
Reply With Quote