Hallo. Ik heb de voorbije weken praktisch altijd op de paddock forum komen kijken in verband met de huidige stand van zaken voor MAK 2006 en telkens kwam er niet uit de bus. Ik kijk 2 dagen niet, en 2 pagina's vol zijn er nieuw
Zoals jullie weten gaat Calamitas racing 2 weer een seizoen meerijden en liefst strijden voor de begeerde 1e plaats in het kampioenschap. Is het al mogelijk te weten hoeveel teams er in feite zouden meedoen? Wat betreft Eupen. Als arme student

vind ik het wel vrij kostelijk daar even te gaan rijden ook al is het 2 uur. Het kan wel een topcircuit zijn, toch vind ik de afstand schrikwekkend

. Voor vele mensen is het een enorme afstand waarbij de prijs van de benzine praktisch evenveel kost als 1 race

om het drastisch voor te stellen. Een andere vraag die in me opkwam was als volgt: is het mogelijk sprintraces te organiseren van een half uur, maar dan wel beide teammates op de baan. Zeker in het geval van weinig ingeschreven teams? Dit zou natuurlijk het racegevoel versterken.
Wat betreft de puntenverdeling heb ik geen enkel bezwaar. Immers, als je wil strijden voor de 1e plaats, dan heb je tenslotte nog altijd meer punten als dat je laatste eindigt. Het motto dat de MAK beaamt nl. van beginnend karter een gematigd of zelfs prokarter maken komt hier natuurlijk ten goede. Ook al draai je een mindere race, toch voel je je niet eindeloos achteruit geschoven tov de toprijders,maar bereik je een gevoel van 'yes punten!" Daarom heb ik daar geen enkel probleem mee.
Concreet,eerste race in herselt: geweldig

Een van mijn favoriete circuits. Dat het een spannend seizoen mag worden, en graag tot zaterdag 18 maart. ==> Giovanni: Wegens studentenjob gaat het krap worden in herselt te geraken tussen 19.00 en 20.00, het zal op het randje worden. 1 ding is zeker

We doen mee! Greetz, en veel succes iedereen