Ivm de punten, deel ik de mening van FastFons. Het lijkt me heel straf dat hetzelfde team altijd laatste zal eindigen (in kwalifs en race). Indien dit toch zo zou zijn, dan zullen ze idd meer punten scoren dan een team dat altijd voorlaatste zou eindigen. Maar of dit zo'n ramp zou zijn ... Het hoofddoel is immers plezier maken met het karten en bijleren van de snellere teams.
Ivm Eupen: als je niet op de lange piste kan rijden met beperkt aantal teams, zou ik niet beginnen met 2 uren races of dergelijke. Daarvoor moet je immers heel veel deelnemers bijeenvinden en dat gaat niet lukken (vrees ik). Daarom misschien een ander voorstel. Er is een vrij lange zomerpauze en in die tijd liggen de meeste andere competities ook stil (belkart, kartgridcup, ...). Als we nu eens in de zomer op een maandag of dinsdagavond naar Eupen trekken om daar te gaan karten. Geen wedstrijd die meetelt voor het kampioenschap, maar gewoon een race voor de fun (en dus ook open voor niet-MAK piloten). Op maandag en dinsdagavond ligt immers altijd het lange circuit. Als er dus maar 10 man kan meedoen, is dat nog steeds ok.
Als je nog op zoek moet naar andere kartings: ik wil altijd suggesties geven, ben namelijk toch al in een aantal kartings geweest