View Single Post
Old 13-03-2006, 01:20
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Huudo
Ik zie enkel ruitrubbers op de foto, maar goed wie ben ik. Je zal wellicht wel iets betere resolutie of ander fotomateriaal hebben waar het beter op te zien is.
Klopt hoor, dat wou ik daarmee nabootsen en niet de gelaagde ruiten. Dat was misschien niet helemaal duidelijk in mijn vorig antwoord. Ik bedoelde dus dat ik niet wist of er zo'n ruiten in zaten, maar dat het bij de modernere versies misschien wel kon. Uiteindelijk wou ik dus enkel de raamrubbers nabootsen. Normaal doe je dat door de zijkantjes van het bodygedeelte zwart te maken. Maar op dit model ontbreken de aftekeningen van die rubbers. Althans, ze zijn niet daar getekend maar op de ruiten zelf, met een beetje reliëf in. Dus ik vermoed dat dit hun bedoeling was om daarop de rubbers aan te duiden.

Ik probeer er wat foto's van te maken waar je het duidelijker kan zien. Want irl kun je wel de ophoging van die rubbers opmerken.

EDIT: Hier een poging. Vooral op de laatste twee kun je het beter zien. Net als de stofjes die er ook al op liggen

Last edited by Loeten; 13-03-2006 at 01:36.
Reply With Quote