Update woe 22 maart 2006
Ja, weer een halve dag vrij dus ik kon verder werken. Neej toch niet want ik zat de hele dag op het parkoers van Dwars door Vlaanderen. Ik heb zelfs een drinkbus van onze wereldkampioen Tommeke dankzij den Patrick (Lefevre).
Maar daarvoor is de update niet. Nu weer ontopic...
1/ De rolkooi is af. Eerst heb ik met een tang zitten "sleuren" om alles toch wat netjes uitgelijnd, symmetrisch en realistisch te maken. Daarbij moest ik de kooi dus wat liften... Ik heb ook wat extra draad gehaald om bovenaan en achteraan een dwarsbalk te steken. Het resultaat vind ik behoorlijk goed.
2/ De gordels binnenin kregen wat grijze onderdelen zoals het hoort (ben de naam even kwijt) en de decals "sparco" werden erop gezet. Het geeft de zeteltjes direct meer pit!
3/ De kas is aan het chassis vastgemaakt (met wat lijm voor alle zekerheid)
4/ De wielen werden vastgemaakt en wonder boven wonder, ze steunen alle vier op de tafel, dus geen "mankepootjes".
5/ Beide bumpers werden vastgemaakt. De nummerplaten ontbreken nog.
6/ Vooraan kreeg de auto nog 2 spatborden mee. Ik veronderstel dat deze auto voorwielaangedreven is (zou ik dus beter opzoeken) en daarom leek het leuk met twee spatbordjes. Het geeft de wagen meer rally-looks.
Voor de rest is ie dus zo goed als af. Nog enkele zaken moeten komen:
- decals (ik wacht op domino...)
- Vooraan twee of vier verstralers (ook voor de looks)
- Antenne vooraan
- Enkele "retouckes" waar verf verdwenen is...
- Beide spiegeltjes vastzetten
Allez, ik ben nu dus ook in blijde verwachting

Dit project valt nu dus binnenkort even stil.
Groetjes en laat het commentaar, de tips en andere zaken maar komen !!
De pics:
Grtzz