Man man man. Wat was me dat toch weer daar in FKI. Altijd wel iets. Voor het zelfde geld waren we nu nog aant racen na zo een 100 tal restarts. Het blijft men persoonlijk meest rommelige karting. Maar goed. De race, voor zover die er was... .
De kwalificaties liepen voor Rhino Racing 1 vrijwel perfect. Meestal stranden we rond de 6de plaats op de grid maar deze keer was het anders. Een van de eerste rondjes reed ik een strak rondje en die tijd bleek genoeg te zijn om de hele heat te overleven.
Op de grid nam Johan de start en kon een mooi gat slaan door de gevechten net achter hem. Toen de voorsprong zo een 10-tal sec bedroeg was het feest gedaan. Alles op een hoopje aan de pits en de weg was geblokkeerd. Daarna opnieuw een mooi gat kunnen maken en toen viel het scorebord uit. Herstarten en dus weer de voorsprong weg. Dan opnieuw hetzelfde scenario, het scorebord begon weer zijn kuren te krijgen en het overzicht was helemaal weg. Hoe zit het met de wissels ? Hoelang is het nog race? Wie rijdt waar ?
Voor mezelf ging de race toen nog steeds goed maar toen ik dacht dat het er bijna op zat bleek er nog een half uur race te zijn!? Mijn kaars was toen aan het uitdoven en ik was dan ook blij als de race er op zat... . Een 3de plaats bleek het uiteindelijk te zijn. Jammer want er had meer ingezeten.
Volgende race hopelijk een normale race!
Last edited by vertigo; 16-04-2006 at 20:31.
|