Zelf ga ik nog eventjes iets toelichten

. Vermits de race zo hard was uitgelopen kon in onmogelijk het podium afwachten vermits ik ergens heen moest. Het was inderdaad een van de meest bizarre races ooit

Zelf lukte het me niet echt uit te springen, in tegenstelling tot Herselt,waar calamitas racing de puntjes op de i zette. Zoals al werd aangegeven door Vanzelf racing denk ik dat Rhino racing 1 wel zou gewonnen hebben, al is het moeilijk te gokken. Wijzelf hebben een tamelijk goede race gereden, tamelijk constante tijden. FKI ligt me wel,alleen is het zo klein dat je praktisch niet kunt voorbijsteken. Bij deze wens ik ook te verwijzen naar het mooie verdedigings werk van The old men. Moest ik er zijn voorbij geraakt, tijdens de eerste race

, dan had ik misschien kunnen aanklampen bij rhino 1. Nuja, we zijn erdoor geraakt. Na de finish te hebben gezien ben ik zeer blij, immers een 2e plaats behalen tussen zeer sterke teams cf kartgrid rijders,... is zeer leuk. Toch verliep het niet op een al te eerlijke manier, immers zij die de eerste stint reden werden op de proef gesteld wat betreft fysieke capaciteiten. Ikzelf was kapot

,misschien omdat ik de dag zelf nog heb moeten werken,...nuja we zijn er geraakt

,na veel crashes van het systeem.
Op naar de volgende race,met hopelijk een beter verloop van de race

.
Proficiat voor de Old men, en naar iedereen toe, goed gereden

Greetz, Frederik