View Single Post
Old 18-04-2006, 19:48
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Toch typisch dat m'n eerste Mak-karting race zo moest verlopen

Ik zat echt niet goed in mijn kart, pedalen zaten te ver (dichter zetten was geen optie want dan zaten m'n knieën haast tegen m'n stuur) en m'n been zat gewoon gedraaid.

Tijdens de kwalificaties en vrije training geen problemen gekend en reed net niet onder de 30 (was m'n eerste keer in Machelen), maar toen ik tijdens de race in m'n kart stapte, kreeg ik toch wel een kramp in mijn voet zeker! Na 5 rondes was het gelukkig wat verminderd maar iedere keer ik mijn gas doorduwde, was dat een marteling. Het was doorbijten tot het afvlaggen en kon nadien gewoon 5 minuten lang niet op m'n voet staan van de pijn. Heb dan ook een schot in m'n knie erdoor gekregen en dat voel ik jammer genoeg nog altijd. Dus nee, die kart lag me echt niet. Maar heb er toch nog een 29.7 of 29.8 (ontsnapt mij) kunnen uitpersen. En nu gedaan met mijn geklaag!
Het circuit zelf vond ik wel tof met leuke bochtcombinaties, al was het redelijk kort qua afstand.

Ik kijk al uit naar de race in Antwerpen en zal hoogstwaarschijnlijk opnieuw aantreden onder The Curbies 2, aangezien de sfeer heel goed meeviel.

On to the next!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Last edited by Belle; 18-04-2006 at 20:04.
Reply With Quote