Wat The Old Men betreft: we waren met drie piloten, en dienden onze strategie van vorig jaar nog eens toe te passen : één van ons drie moest voor beide teams rijden. Tactisch moeilijk (maar daar zijn we sterk in

), fysisch niet voor de hand liggend.
Ikzelf besliste om voor beide teams te rijden, en kon zowaar de pole pakken voor The Old Men 2. Bart mocht starten, en zijn taak was: zolang mogelijk (eerste) rijden. Hij hield dat een dikke 20 minuten vol , maar moest dan de leiding afstaan (tja, gebrek aan fysiek speelt ons nog steeds parten). Aangezien ik pas 20 minuten gereden had voor The Old Men, kon ik niet onmiddellijk overnemen, en Bart diende nog 10 minuten op zijn tanden te bijten. Toen nam ik over, maar bij het buitenrijden van de pits zag ik Vanzelf Racing 2 net passeren. Ik kon hen aanvankelijk goed volgen, maar op een circuit waar inhalen quasi onmogelijk is, moest ik uiteindelijk langzaam maar zeker de rol lossen. Hadden we 5 minuten vroeger gewisseld (zoals we normaal doen) dan was ik zeker voor hen de baan opgekomen.
Of ik hen had kunnen voorblijven, tja, dat zullen we nooit weten...
Wat The Old Men betrreft, hier reden we een anonieme wedstrijd, en eindigden zevendes, vooral voor het kampioenschap een zeer slechte zaak (mogelijks schrapresultaat)
Maw een gemengd resultaat: de vreugde dat we nog meekunnen met die jongegasten

compenseert het zwak resultaat van ons "eerste" team.