De rubbers van mijn eerste Celica (jaren geleden) deed ik ook met de hand zonder tape. Maar met tape is het nog net iets beter. Alleen moet je de juiste techniek gebruiken en dat deed ik duidelijk niet.
Heb nu de wagen opnieuw gedaan. Het ziet er stukken beter uit. Hier de beide Celica's: (de achterruit is hier nog niet opnieuw gedaan)
Die van Kankkunen straalt met zijn mooie rubber... (in werkelijkheid is ie toch strakker dan op deze foto... Grrr, die pixels he)
Bedankt dus Domi voor de tip !
En Scooby, waar zat ik met mijn gedachten, natuurlijk moeten boven de zijrubbers de decals komen, dus mag je het daar wat dikker en minder netjes maken. De decal bedekt de minimale foutjes. Dat ik dat vergeten ben, terwijl ik bij die Celica van Duncan net dit principe gebruikte...
Doet me er trouwens aan denken dat ik misschien aan die celica de rubbers ook eens moet aanpassen... Hoewel, er zit geen vernislaag op, dus de decals zouden naar de knoppen zijn door de tape...
Allez, nu lekker die van Kankkunen verder "rubberen" en dan onder de wol. Hopelijk kan ik komende weken enkele projecten definitief afsluiten (Celica van Duncan, Trabantje, Sierra en deze maybe)