De tip voor de raamrubbers was super. Ze zien er nu hel goed uit. Moet binnenin nog wel wat bijwerken aan de ruit zelf... Ook bij die van Kankkunen zie je dat het veel beter is nu. Kleefband eraf als de verf nog nat is...
Gisteren- en vanavond heb ik hier nog wat verder gedaan. De details op de kas verder schilderen. De lichten, luchthapper, spiegels plaatsen. Enkele onderdelen bijspuiten...
Alles ging vlot tot ik aan de wielen begon. De rechtsachter bleek volledig vastgelijmd te zitten. Ik was vergeten dat ik die wagen ooit had laten vallen en dat ik dat achterste kapotte deel muurvast had gezet... Na wat sleurwerk kreeg ik em er toch af. Jammer genoeg met schade, maar dat was niet te vermijden (zie foto's)
Afgebroken vering, muurvaste schijfrem en losgebroken velg waren de probleempunten.
De velgen werden vervangen door nieuwe, gespoten exemplaren (zie verschil op foto) De vering komt uit de reststukken van de kit van Ian Duncan en de remschijf haal ik uit de kit van Kankkunen. Hij krijgt twee beter gedetailleerde vooraan op de wagen.
Hier nog de onderdelen die gespoten werden (laag 1)
Morgen nieuwe foto's van de wagen net voor het starten van het decalleren (dit weekend, hoop ik)
grtzzz