Dankjewel voor de leuke reacties, en hier zijn nog enkele foto's. (Ook van toen hij nog niet af was.)
Hopelijk duurt het niet te lang eer ik de decals heb, dan toon ik de volledig afgewerkte versie eens, en die is volgens mij een stuk mooier doordat de aluminiumkleurige velgen zo mooi uitkomen tegenover het ferrrari-rood.
Op de afgewerkte versie staan er dus nog de buitenspiegels op, zal ik de ramen wat properder proberen krijgen (suggesties? of is rubbing compound van Tamiya goed? ), staan de ruitjes aan de voorlichten erin (de zijkanten daarvan heb ik zwart geverfd, want anders was er zo een witte lijn rond de voorlichten, nu dus een zwarte en hoewel niet helemaal realistisch, vind ik dat toch veel mooier). Aan de wielen heb ik ook 'ventielen' gezet, in de vorm van (heel) kleine stukjes ijzerdraad en het onder de achterklep zitten nu in totaal 5 draadjes, waarvan ik er 3 heb moeten inpeuteren nadat de body, met de klep (die nog open kan), er al opstonden :-s. Maar al dat prutswerk heeft nu wel een iets gedetailleerdere motor opgeleverd. :-)
________
Live Sex Webshows