Quote:
Originally Posted by student
het gaat regenen, vergeet het dus maar 
|
Regen? welke regen? Ik heb zelfs een deftig "kleurke" aan de zeer zonnige (30°) zaterdag overgehouden...
Quote:
Originally Posted by bluelite
Pff, de muziek is luider dan de kevertjes, maar ik kan niet klagen. Ik amuseer me goed.
|
Was idd best wel gek! Normaal kan je moeilijk slapen in je tent door het lawaai van de wagens, nu kwamen de "boenken" zonder één probleem boven de VW sounds bovenuit.

Oplossingen genoeg om goed te kunnen slapen... af en toe blikjes met het juiste vocht ...

(en je word wakker met een zware kop...

)
Ik heb enkel Race 2 gezien vd BTCS, weer een mooi en spannend stuk van start tot de laatste minuut. Conclusie na dit weekend: de Slaus BMW blijft oohzo oppermachtig en word dus kampioen (volgens mij), als alles 100% loopt (wat nog steeds niet altijd het geval is) op de Méganes dan zijn het de wagens die de Slaus BMW kunnen bedrijgen op Spa én zolder, bij KS loopt er altijd wel iets mis

is hun dubbel programma niet te druk?
Met de afwezigheid van de 3 peugeot's, de opel en de audi en nog enkele is het veld aan de top goed uitgedund! Waardoor de BTCS bijna terug aan het niveau zit van 2005, terwijl het allemaal weer zooooooooo mooi was gestart begin 2006...
De prestatie's van de KTR piloten Kerr en Mcintish waren dik inorde denk ik! Met een 2002 porsche na 50min race 5e algemeen liggen (2e in GT) voor wagens als de DHL Mégane enzo is wel sterk denk ik. Tot ze dan met de streep in zicht problemen kregen met de olie of bezine druk en ze dus extra langs de box moesten passeren...
PRC/VW heeft schitterend werk geleverd qua promotie want het was een zeer vol huis in Spa! Op zaterdag was P1 en P2 OVERVOL iets voor de start van de fun cup, ze hebben dus zelfs nog andere (betaal) parkings opengedaan!
Hun idee van de optredens en DJ's is toch wel in goede aarde gevallen denk ik! De kwaliteit van alles op en rond het podium was zeker inorde, van mij mogen ze het iedere koers doen! Dan moet ik wat minder kiezen tussen een dag circuit of een nachtje feesten
Ook de tribunes en de paddock waren goed gevult (met mensen die max 2x per jaar een circuit bezoeken), maar wat maakt het uit? Het was dan ook de Fun Cup en iedereen was er dan ook om fun te maken, dat is zonder twijfel goed gelukt door de speaker 5 min voor de start vd 25uren race! Van de tribune korts bij de raidillon tot bijna aan de source kreeg hij iedereen mee in z'n enthousiasme zodat iedereen recht kwam te staan en ging waven!

Nooit meegemaakt op een circuit in ons landje (behalve tijdens de F1, maar dan zorgden de dolle Duitsers er voor)