View Single Post
Old 09-07-2006, 17:00
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
PRC/VW heeft schitterend werk geleverd qua promotie want het was een zeer vol huis in Spa! Op zaterdag was P1 en P2 OVERVOL iets voor de start van de fun cup, ze hebben dus zelfs nog andere (betaal) parkings opengedaan!
Hun idee van de optredens en DJ's is toch wel in goede aarde gevallen denk ik! De kwaliteit van alles op en rond het podium was zeker inorde, van mij mogen ze het iedere koers doen! Dan moet ik wat minder kiezen tussen een dag circuit of een nachtje feesten
Ook de tribunes en de paddock waren goed gevult (met mensen die max 2x per jaar een circuit bezoeken), maar wat maakt het uit? Het was dan ook de Fun Cup en iedereen was er dan ook om fun te maken, dat is zonder twijfel goed gelukt door de speaker 5 min voor de start vd 25uren race! Van de tribune korts bij de raidillon tot bijna aan de source kreeg hij iedereen mee in z'n enthousiasme zodat iedereen recht kwam te staan en ging waven! Nooit meegemaakt op een circuit in ons landje (behalve tijdens de F1, maar dan zorgden de dolle Duitsers er voor)
Deze opmerking doet me terug denk aan een gesprek tussen mij en een meisje over verschillen tussen Belcar en BTCS. Haar opmerking over de BTCS vond ik wel wat hebben...en is iets wat veel mensen in een race organisatie vergeten...:

De BTCS / VW Fun Cup trekt meer mensen dan de Belcar op Spa dóórdat er veel mensen meerijden uit de omgeving van Spa. Hierdoor hebben de mensen veel meer 'connectie' met het racen. Bijna al de BTCS rijders kende ze vanuit de streek daar, terwijl ze bij de Belcar enkel aanwezig was omdat ze daar moest zijn, maar de meeste rijders zeiden haar niets.

Sorry, voor deze off-topic opmerking...maar ik moest het even kwijt
Reply With Quote