Quote:
Originally Posted by Speedgirl
Momenteel 6de !!! 
|
Het is uiteindelijk een 8ste plaats geworden, maar wat ik allemaal gezien heb tijdens de race tart elke verbeelding. Hoe meer ik die mannen bezig zie, hoe minder respect ik krijg voor hen.
Namen: Vosse - Bouvy en de heren kamikazes op de 44.
Als dat racen is, awel, dat bekijken ze het maar. Als ze enkel maar vooraan kunnen rijden door de rest in Blanchimont de muur in te duwen dan, ja....
Tav. dhr Vosse: kan je ook voorbijsteken als het geen safty car of gele vlag is? Ronden lang hing hij aan mijn bumper en kon hij er niet over. Bij de zoveelste safety car loste ik na een ongeval in Brussel, en ja hoor, wie was daar, meneer Vosse die zomaar eventjes 10 plaatsen pakte. Stop & Go, nee hoor. De vogel was gaan vliegen.
Met eigen ogen heb ik wagen 44 om exact middernacht er iemand express keihard zien afkeilen op volle snelheid in Blanchimont nadat hij zich de vorige 5 bochten telkens langs binnen afzette op andere deelnemers. Enkele uren voor het einde moest hij opgeven omdat er toch ene ( rara) de deur toe deed waartoe ze zelf hun boel in de prak reden en dienden op te geven.
Kort samengevat:
Zeer leuke race met het mes tussen de tanden vanaf de eerste meter.
Zeer veel volk en toffe sfeer
Toffe collegialiteit tussen de teams
Hoge niveau van deze wedstrijd,vooral bij de eerste 20 teams
Het enige negatieve puntje: de zogezegde grote namen ( u allen gekend) spelen het spel niet 100% correct. Blijkbaar kunnen ze het niet hebben dat Janneken of Mieken hen een poepje laat ruiken.
In 2007 ben ik er zeker opnieuw bij.
Dit is fun met de grote F. Aan alle piloten: zorg dat je dit eens in je leven gereden hebt.