Volledig akkoord met de 2 vorige posts van Airco en Tsjolder.
Mijn visie:
START:
Ik heb Coulthard zonet op RAI horen verklaren dat het WEERAL 'electronics' waren, en dat terwijl Ron Dennis nog vlak voor de race zei dat het startsysteem 1000 keer foutloos getest was. Hallo ?
De crashes bleven uit (chapeau trouwens, want als je zit wat voor getrek en geduw er in de eerste bochten is....Heidfeld als enige slachtoffer)
En dan: le premier 'gros bras' Montoya. Hij won de GP F3000 in '98 op een indrukwekkende manier, en ik heb hier onlangs gelezen op dit forum dat Montoya gewend is aan het dicht tegen de kant rijden. Mag ik mij veroorloven om dit een flater te noemen ? ...
Hakkinen valt zoals gebruikelijk weer uit en dan heb je een luxe-positie om de race te beëindigen. Makkelijkste zege ooit voor Schumacher, maar Ferrari zit nu eenmaal qua betrouwbaarheid top.
Over Bernoldi ook niets dan goeds. Ik vind hem niet snel, maar onder druk gaat hij toch niet aan de kant, wat een verdomd knappe prestatie is. Natuurlijk zou ik misschien anders reageren mocht Schumacher achter hem gezeten hebben
En Irvine die even wisselvallig presteert als Verstappen. Zo'n coureur van -als alles meezit gaat het goed-
Op naar de volgende GP en laat ons hopen dat McLaren tegen die tijd hun betrouwbaarheid een beetje opkrikt, anders heeft Schumacher zowiezo als z'n 4de binnen.
BTW: Weet je wat ik om van te genieten vond ? De zesde plaats van Alesi ! De beelden van vlak na de race spreken boekdelen: Alesi met beide handen omhoog aan het stuur van z'n Prost, en hij spint nét voor de pitsingang !!! Resultaat: nog een kleine file